Pátek 2.10.2009
Češtinka - čtení medvídků písmen S, L, M, P; na tabuli i na tabulku zapisování dlouhých a krátkých slabik, podle obrázků najít písmeno, na které dané slovo začíná a zakroužkovat ho, Živá abeceda str. 45 - písmena S, L, M, P ve slovech a dlouhé a krátke slabiky; na tabuli najít mezi písmenkama písmenka M,m a S,s; uvolňovací cvik (pravotočivá závitnice) - nejdřív na tabulku, pak Živá abeceda str. 45. Matematika - pracovní list č. 21; najít správnou číslici, která odpovídá počtu teček na kartičce, učebnice str. 20 Přejdi po mostech - hledání různých cest po mostech, str. 21 Škrtni, nebo dolpň do 3, Vybarvi - v pravém horním rohu je tečkami vyznačeno, kolik objektů se má vybarvit červeně, zbývající se vybarví modře a ztento počet se zaznamenádo levého dolnho rohu. Prvouka - učebnice str. 13 Co máme blízko a co dál - vyprávění si o obrázcích.; Jsem chodec, učebnice str. 14 Na Chodníku, vyprávění o tom, po které straně se chodí. Pracovní činnosti - modelování ovoce a zeleniny (z plastlíny), úvodní motivace - básnička Brambory (Neřeknu ti, i když vím, co zem snáší na podzim, kokodáká slepička Zem nás snáší vajíčka.), na tabuli obrázky ovoce a zeleniny, poznej, jaké ovoce/ zelenina je na obrázku, doplň daný počet ovoce/ zeleniny, uvař zeleninovou polévku (do hrnce dávat jen zeleninu), samotné modelování ovoce a zeleniny.